niedziela, 29 grudnia 2013

Sprawa facebookowa

Witajcie, dzisiaj post zupełnie inny, związany ze zmianami na Facebooku. Część z Was na pewno lubi mojego Fanpage'a na FB. W ostatnich tygodniach zauważyłam, że coraz mniej osób widzi moje posty, dotyczące m. in. nowych artykułów na blogu. Okazało się, że teraz za zasięg postów trzeba dodatkowo płacić, co za bardzo mi się nie uśmiecha, ponieważ na blogu nie zarabiam. W związku z tym, jeżeli chcecie być na bieżąco, macie kilka wyjść:

  • wejść na fanpage mojego bloga i kliknąć myszką "Obserwuj",
  • najechać myszką na "lubię to"  albo "lubisz to" i wybrać opcję "otrzymuj powiadomienia",
  • wpisać swój e-mail w okienko "Follow by email" na blogu,
  • kliknąć "Obserwuj" na google+ (obok napisu "O mnie" na blogu).
Dwie ostatnie opcje są chyba najwygodniejsze, chociaż fajnie było sobie "popisać" z Wami na FB. Być może komunikację przeniosę na google+ albo pomyślę o koncie na twitterze. 

Życzę Wam miłej niedzieli!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz